Przed i po :)

Hejka,

Przed – Protein Base indigo, pyłek holo + sioux

Po – Protein base, holo manix, arte brilante black indigo, różowy to sioux  z drobinkami.

Zapuszczone, 0 złamań, delikatnie skrócone i zmienione :))

Buziaki Daga

Btw gdzieś w bb można się doszkolić z hybryd pod skórki ? frezarki ?

 

 

Pyłek chrome indigo ? infinity <3 cat eye <3

Hej ! Jakiś czas temu wraz z zestawem zakupiłam sobie pyłek chrome indigo infinity, no i … każdy top z indigo jaki posiadam czy to top crystal czy dry top robiły mi z tego pyłku efekt brokatu, wygląda to nieźle ale nie o to mi chodziło. Nie chciałam wydawać kolejnej kasy na kolejny top którego nie jestem pewna … zanim zakupiłam czarny żel arte brilante z indigo zamówiłam sobie na ali top bez warstwy klejącej i on jest dziś bohaterem tego postu.

Jak aplikujemy pyłek ? Przygotowanie płytki wiadomo – baza proteinowa 2 x- arte brilante czarny- wcieramy pyłek pacynką omiatamy szczotką i top 2 razy.

Niestety mega ciężko mi uchwycić efekt na zdjęciu ( zamówiłam lampę do zdjęć ) 😀

Paznokcie po przejściach standardowo :))

Występują :

top aliexpres

pyłek indigo 

żel cat eye me, myself – chwilowo niedostępny

Pozdrawiam

Zestaw startowy hybrydowy – INDIGO NAILS

Hejka ! witam :)) po długim czasie i nie małych perypetiach z paczką jestem ! mam ją i ja :)))

a o czym mowa? a nie dawno indigo wprowadziło w sprzedaż zestaw startowy hybrydowy z lampką, co mnie napadło przeca mam lampkę etc …

No cóż lampka z gwarancją 2 letnią a lampkę mam sprawdzoną, ledowa z 6 żaróweczkami, wiecie że mam takową z ali i sprawuje się spoko ale już była w naprawie więc …

podstawowe produkty które mam na wykończeniu, proteinka najlepsza baza ever ! w sumie w zestawie oprócz patyczków które walają mi się wszędzie nie ma nic zbędnego serio !

Przypatrzmy się …

Czy warto ? uważam że tak, mamy wszystko co potrzeba żeby zacząć idealna sprawa na prezent jak ktoś chcę spróbować, ktoś z was kupił a może się zastanawia ?

metal manix oraz gąbki zakupiłam sobie osobno :)))

wybaczcie odrost .. jestem po urlopie czasu nie było :DDD

tu kupisz zestaw   cena 269 zł

w skład zestawu wchodzi :

Gel Polish Set – zestaw do manicure hybrydowego

W zestawie znajduje się :

1x Lampa Led 9W + zasilacz

GEL POLISH
1x Vitamina C 5 ml
1x Chick Nude  5ml
1x Ibiza Chill 5 ml
1x Protein Base 5ml
1x Top Crystal 5 ml
1x Dry Top 5 ml

GEL BRUSH
1x White 5ml

PREPARATY POMOCNICZE
1x Acid Free Primer 5ml
1x Cleaner 5ml
1x Cleaner Super Shine 50ml
1x Lanoline Remover 50ml
1x Oliwka do skórek Indigolicious

AKCESORIA
2x pilnik mylar halfmoon 100/180
1x buffer szary prosty 180/220
1x buffer szary prosty 220/280
1x zestaw foli do zdejmowania hybryd (50 szt)
1x zestaw wacików bezpyłowych (250 szt)
1x zestaw patyczków z drzewa pomarańczowego (10szt)
1x ręczniczek Indigo

EFEKTY
1x Metal Manix Silver
1x Metal Manix Light Gold
1x Metal Manix Multi Chrome
1x Efekt Syrenki

1x aplikator

( skopiowane ze strony indigo)

Pozdrawiam

Kasia

zapraszam na fotki :))))))

20161019_10324120161019_11014320161019_110149

METAL MANIX MULTI CHROME NAILS !

Hej witam !

dziś kolejna nowinka! mówiłam że jestem na bieżąco !! 🙂

Niebiański pyłek z indigo a jak by inaczej 😀 METAL MANIX MULTI CHROME, efekt lustrzanych paznokci, cena 25 zł gdzie kupić? Teraz to już każda firma wypuściła, oczywiście na aliexpress także znajdziecie, jak to się używa i po co ?

W moim przypadku odbywa się to tak, robimy pazury nakładamy kolor, i ja nakłądam top coat sioux, on jest bez przemywania utwardzam, i na taki suchy nie klejący wcieram pacynką do cieni ten oto pyłek.

Efekt jest mega !

Nie pytajcie jak to się trzyma, w co to się wciera jak top jest suchy ale to działa!

Potem ofc nabłyszczam tym samym topem, efekt się nie psuje, nie robi się ziarniste :)))

Uciekam zamawiać kolejne top coat-y z siouxa a wam wrzucam foty i film :)))

 

> filmik < 

Dziękuje pozdrawiam :)))

Macie już to cudo ?

Warte swojej ceny czy jednak za duży blask i wioska? 🙂

Holo silver effect indigo nails :))

Hejka ! Dziś kolejny post o holo tym razem wersja delikatniejsza, w tej się zakochałam i noszę na swoich pazurach ! Mega!

Bardzo drobny pyłek, kryjący z indigo koszt 7 zł, jak używać? Na lepką  utwradzoną warstwę hybrydy u mnie to był kolor beżowy nakładamy paluszkiem, wciskając i wcierając pyłek w paznokcia, roboty kilka sekund, krycie pełne a efekt wow 🙂

Na świeta na sylwka idealne !!

Indigo w ofercie ma jeszcze 2 złote odcienie tego cuda, w jeden na pewno się zaopatrzę i Wam pokażę!!

Czerwony kolor to sioux nr 106

Baza:  Indigo ultra strong

Top coat : Indigo crystal

Pozdrawiam :))

Oumaxi – farbki akrylowe

Hejka!  Na początek może krótka  historia, z racji tego że od dawna nie używałam swoich farbek ( polycolor)  no to niestety zaschły, chciałam sobie pomalować więc zamówiłam farbki oumaxi, 12 sztuk cena za zestaw ok 25 zł, tanioszka, kiedyś krążyły o nich legendy że są dobre więc okej zamówiłam, same farbki kolory mają świetne żywe , małe tubki po 12 ml, zamknięte w plastikowym opakowaniu no ideał ale nie … pigmentacja no cóż strołka nimi nie namalujecie, żeby kryły dobrze musi być gruba warstwa a przecież nie mamy czasu żeby kwiata poprawiać 3-4 -5 razy . Do zawijasków, nail artu bez strołków, od biedy mogą być ale nadal uważam że warto zainwestować w polycolory jeśli chcemy farby, chociaż cena poly wzrosła do min 6,90 za sztukę szkoda ale i tak muszę je zakupić bo nigdy mnie nie zawiodły.

Gdzie kupić oumaxi? chociażby allegro

A gdzie kupić polycolory ? każdy sklep plastyczny 😉 W bielsku mamy matejko na 1 maja :)))

2015-11-18 16.07.46 2015-11-18 16.08.12 2015-11-18 18.06.45 2015-11-18 18.06.53 2015-11-18 18.07.00