Indigo – paint gel

Witajcie kochani, dzisiaj co nie co o Indigo a dokładnie paint żelu o ulepszonej formule. Jakiś czas temu Indigo na swojej stronie na facebook zrobił rozdanie, do wygrania próbka nowego ulepszonego żelu paint do biżuterii 🙂 Udało mi się!

Dostałam pokaźną próbkę + folia + dokładna instrukcja obsługi ! Wow – Dziękuje 🙂

Musiałam wypróbować i miło się zaskoczyłam, konsystencja żelu jak najbardziej dobra, idealnie się maluje i nic się nie rozpływa. Po 90 sekundach folia świetnie się odbija. Delikatnie nabłyszczyłam pazura, dla pewności 2 razy , nic się nie starło.

Jestem bardzo zadowolona i gorąco mogę polecić!!:)

Strona Indigo : http://indigo-nails.com/

Żel Paint – Paint gel 

Można kupić próbkę ! Co się chwali bardzo :))

Macie ten żel? Obraz 178 Obraz 176

Obraz 168

5 thoughts on “Indigo – paint gel

  1. Hej 🙂 ten żel paint można stosować na hybryde? po nałożeniu wkłada się dłoń pod lampe i dopiero odbija folię? z góry dziękuję za odpowiedź 🙂

Dodaj komentarz