Biżuteria na paznokciach ..

Ah ! witajcie, jakie piękne złote ornamenty zaczeły pojawiać się na paznokciach, chciałam i ja takie cuda robić ale… na kleju nie było tego efektu wypukłego a żel, w sumie różne opinie, ale zaryzykowałam! Wraz z paczką żeli hybryd  z PB zamówiłam sobie art gel  <  tu link >

Czarny zwykły, gęsciutki ale maluje się nim jak farbką, folie które miałam to allegrowe cuda i folie z eurofashion więc nie kupowałam dodatkowo z PB chociaż i tak nie było na stanie złotej , i jakie było moje zdziwienie kiedy te wszystkie folie odbijały się, idealnie! No nie wszystkie czerwona w kółka z allegro w ogóle ale i tak mi się nie podobała,

Niżej macie moje wypocinki kiedy próbowałam co i jak się odbija, plus ten efekt kamyka w środku phi, żel biały czy clear pomieszany z farbką witrażową której mam aż za dużo …  Inspiracji w necie, no dobra na fejsie pełno, kociak zgapiony od Ilony Musik,  to z zielonym kamyczkiem od Doroty Kisickiej, serduszka od Magdaleny Traks reszty obrazków nie podpisałam ale znacie je dobrze :)))

Pozdrawiam

 

Obraz 108 Obraz 103

 

2 thoughts on “Biżuteria na paznokciach ..

Dodaj komentarz